Saturday, July 04, 2009

Vintage again

Hi there, I am going vintage on you again today. Well, I guess you might call it nostalgic too. Whatever you call it, I just live this pics I found. Originally they are 3D but I just use them for the photos/pics.
I glued some glitter on the edges to make it more nostalgic and added flowers (hobbyshoppie.nl).
As you can see also a crocheted flower. My mother send me an enveloppe full with new ones. Love them!
Dank je Ma, ze zijn top!
With my scalloped scissor I cut an oval around the pic from some paper I had in stock.
Not sure or it is a boy or a girl but I love the cheeky look on his/her face.
Well girls (and boys?), I have to go to work and fly to Reus (Spain) and back. Enjoy your weekend.
Hugs,

12 comments:

Marjanne said...

Ja ik heb deze plaatjes ook, van Marianne Design hè? Ik denk dat ik ze ook niet in 3D ga doen, vind ik er gewoon niet bij passen. Je kaartje is prachtig!! Het begint te kriebelen, maar ik ben in ons weekend huis en heb mn spullen niet bij me... En je hebt maar mazzel met je moeder die zulke leuke bloemen haakt!

Dora said...

Deze plaatjes heb ik ook, van internet, en zijn zo leuk om mee te werken, en je hebt er weer een prachtwerkje van gemaakt! Echt schitterend!
Heel veel fijn weekend!
groetjes Dora

Unknown said...

heel mooi kaartje leuk met dat glitter en ja hoor mam heeft ook weer een steentje bij gedragen.Maar goed dat er ook nog haakster zijn..hihi.
gr,Lean

RosesMarijke said...

hallo Lisette

Wat een heel mooi en lief kaartje is het geworden!!

de kleuren zijn ook prachtig!

Marianne said...

Ooooo, wat heb je weer een leuke kaarten gemaakt!!!

Marianne

Francien said...

Hartstikke mooie kaarten heb je de laatste tijd gemaakt Lisette.... heel mooi gedaan deze laatste ook...prachtkleurtjes en schattige plaatjes...heel mooi!!
groetjes Francien.

Riet said...

Ohhh Lisette,wat is dit weer een schitterend kaartje.
Zo mooi,zo chique,zo stylvol.

liefs Riet.

Martha said...

Deze is ook weer geweldig! Mooie stijl heb je toch :)
Groetjes,
Martha

Marjanne said...

ja het is héél erg met mij!

Marjanne said...

PS: ik zie dat je mijn blog bent gaan volgen, leuk!!!! welkom!!

Peet said...

Geweldig kaartje, Lisette!!!

Marjanne said...

Merci I am over the moon!!