Friday, February 05, 2010

Get Sketchy challenge # 24

This is my card for challenge 24 of Get Sketcy. We got to use In Style digistamps. You know I am no good with digistamps but I think it turned out ok.

If you enter the competition you can win 5 of their digistamps. So go Get Sketchy girl!
Dit is mijn inzending voor het design team van Get Sketchy's challenge 24. We moesten In Style Digistamps gebruiken en jullie weten onderhand wel dat ik geen fan van digistamps ben maar ik ben best wel tevreden met deze kaart.
Als je met de wedstrijd van deze week meedoet kan je 5 Digistamps van In Style winnnen.

Dus als jij wel digistamps fan bent.........................Get Sketchy!

6 comments:

Riet said...

Schitterend Lisette,lief dat meisje,mooie kleuren.

Fijn weekend.
Liefs Riet.x

Dora said...

Ik ben er ook niet handig in, en het staat me ook wel tegen, niet teksten wel afbeeldingen, ik denk toch dat je goed gelaagd bent!

Unknown said...

Ik heb nog nooit iets met digistamps gedaan maar ik vind jouw kaartje heel gaaf geworden.Mooie frisse kleuren ook.
fijn weekend,Lean.

Shemaine Smith said...

Thanks for stopping by my blog and leaving such a beautiful comment :) Merci!

Martha said...

Ik ben ook niet een fan van digi stamps hoor!! Vind het altijd lastig, maar dit is een prachtige kaartje geworden hoor Lisette!!
Groetjes,
Martha

~amy~ said...

I love the color combo! Such a fun card lisette!