Monday, June 07, 2010

Hearts on a string

I so enjoyed making the hearts that I decided to make a hanger. I wanted it to be a nice present for a baby girl so it had to be pink ofcourse.

Ik vond het hartjes maken zo leuk dat ik besloot een hanger te maken en ik wilde dat het een leuk kadootje voor een nieuwgeboren meisje zou zijn dus werd het rose.
When it was finished I decided I had to ad something. I have loads of charms and they looked great on it.
Toen het af was had ik het gevoel dat er nog iets aan toegevoegd moest worden. Ik stik van de bedels en ik vond ze er wel mooi bij staan.




A peace sign because you wish her a peaceful life.
Een peace teken omdat je haar een vredig leven toewenst.


An angel to protect her.

Een engeltje om haar te beschermen.
And the keys to a succesful and happy life.
En de sleutels tot een succesvol en gelukkig leven.
How it was made:

Hoe het is gemaakt:








9 comments:

Jenneke said...

Goh Lizette, ik moet toch vaker bij je langs komen zeg! Hartjes, ik ben er dol op!!! M'n huisje in Belt-Schutsloot hangt er vol mee.
Wat zijn ze leuk zeg, ook die uit een paar posts terug!
En wat een mooie foto's van 't Loo. Daar wil ik ook nog graag een keer naar toe!!

Wens je een fijne week toe!

Groetjes, Jenneke

Marjanne said...

goh!!! Lisette dat heb je weer fantastisch mooi gemaakt, wat een enig cadootje!

Dora said...

Ik vind ze zo gaaf, en thnx voor de uitleg, zaterdag naar de markt, dus even stofje halen,....:)

Ilonka said...

hoi Lisette wat een apart en leuk kadootje. En super knap gemaakt. Mijn complimenten.

groetjes Ilonka

Juls said...

this is so pretty! I love it!! Hugs Juls

Floortje said...

Super snoezig! X Floortje

Unknown said...

Super mooi kado heel mooi gemaakt.
gr,Lean.

Riet said...

Ohhh Lisette,wat schitterend gemaakt ,prachtig die roze hartjes,leuk gedaan met die bedeltjes zeg.

Liefs Riet.

martha velasco prieto. said...

ayyyyyy que cosa mas lindaa!!gracias por el tutorialll!!!quiero hacer uno asi de bellisimo!!mehe sentido un poco mal, pero quiero comprar una tela que se paresca!en cuanto me sienta mejor lo hago!muchos besos liz!