Monday, July 12, 2010

We lost

We lost! We were devastated last night but recovered quickly. Spain is the world champion and I congratulate them! To bad I only wore this bracelets one night. I just made them that afternoon. Well, in another 2 years I can wear it at the European Championships.

Tsja, jongens, het is weer over. We waren verbijsterd bij dat ene doelpunt. Ineens stilte in de tot dan toe zo drukke, rumoerige kamer. Gelukkig hebben we ons snel er over heen gezet en nog wat nagevoetbald op straat.
Wel jammer dat ik deze armbanden, die ik de middag ervoor maakte, maar één avond heb gedragen maar ach, over 2 jaar kan ik ze weer dragen met de EK.

5 comments:

Marjanne said...

nou ja ze hebben wel zilver!dat is toch ook een hele prestatie! ik ben er de hele dag op aan gesproken! ik had beter niet naar mijn werk kunnen gaan... Ach die armbandjes zijn heel leuk, kan je ook om doen met koninginnedag ofzo; of als Willem koning wordt!

Dora said...

Nou zeg...wat super die armbanden..echt top.
en ja over twee jaar weer...wie weet.
het is niet anders.

Anja said...

Het is toch wel heel erg jammer he van onze jongens.Maar net wat je zegt,over 2 jaar weer opnieuw.Ik zou gewoon die armbanden blijven dragen.Brengt mss geluk voor de aankomende 2 jaar,hihi.
Gr Anja;o)

Unknown said...

hihihihi en je nagels weer poetsen..gaaf armbandje,buurman ook 1..hihihi.
gr,Lean.

Riet said...

Prachtige armband Lisette heb je gemaakt.
Er zijn ergeren dingen om ons druk temaken.
Pech gehad volgende keer beter.

Liefs Riet.