Saturday, August 14, 2010

Look what I got! + In need of a psychic

I swapped some MFT stamps with Anja and told her not to go overboard with sending me something back for it. After all I just got the stamps myself. Clearly she didn't listen!
I love the mannequins she makes by cutting little pieces out of the sides of a tag. Superidea, don't you think?

Toen ik mijn MFT stempels met Anja swapte liet ik haar weten dat ze het echt niet te gek hoefde te maken omdat ik de stempels ook maar gekregen had maar ze heeft niet geluisterd en het veel te gek gemaakt.
Ik vind de paspop die ze me stuurde te gek! Ze maakt hele leuke paspoppen door van een tag kleine stukjes uit de zijkant te knippen. Goed idee he?


Way to much, even the lacey fabric underneath it all, I got from her.

Ze stuurde me echt veel te veel, zelfs de kantachtige stof eronder heb ik van haar gekregen.

And how about this gorgeous buttons? And the crocheted stuff? Lovely or lovely?
I am gonna send her some of my beads today because I really feel the swap wasn't a fair one this way.
Thanks Anja! You are a doll!
En wat dacht je van deze onwijs mooie knopen en gehaakte spulletjes? Mooi of mooi?
Ik stuur haar vandaag wat van mijn kralen die ik gemaakt heb want ik heb nu echt het gevoel dat het oneerlijke deal is.
Dank je wel voor alle mooie spulletjes lieve Anja!

And now you wanna know what I need a psychic for, don't you? Well.....................I can't find my glasses. I only wear them in the evening when I take out my contactlenses but it is still very annoying that I lost them!
So, if anyone of you is psychic........................or just has a good suggestions where to look....PLEASE!
En dan wil je zeker nog weten waarom ik een helderziende nodig heb. Nou, ik ben mijn bril kwijt. Ik draag hem alleen 's avonds als ik mijn contactlenzen heb uitgedaan maar oh, wat is het onhandig zonder bril!
Dus als je toevallig helderziend bent...............................of gewoon een goed idee hebt waar ik moet zoeken..........................PLEASE!

7 comments:

Tracie said...

You're a very lucky girl!

Unknown said...

uuh je hebt wel je lenzen in dat zoekt wat makkelijker......ergens in de keuken???
Mooie spullen van Anja gaaf hoor.

Carol Q said...

You lucky person Liszha. What a gorgeous gift.

Deborah said...

I would say look where you sleep at night or where you put your contacts in in the morning. I am always losing mine too so you are not the only one. Thank you for stopping by and commenting on my blog.

Dora said...

Anja is ook een schat van een meid, en wat ze met de tags doet is ook super, wat heb je er leuke dingen bij gekregen! je bril kwijt...oeps ik heb werkelijk geen idee!

Anja said...

OOH wat leuk zeg,En je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor.Heb het graag gedaan,en ga je ook nog zekers een paar flesjes sturen.
Maarre mss je bril toch in een veel te grootte tas.Waar van alles in zit??? Zoals bij alle damestassen,hihi.Fijn weekend,gr Anja;o)

Juls said...

WOW WOW WOW!!!!!!!!!!!!!!!! Just Too gorgeous for words!!! LOVE this so much so fabulous and creative! Hugs Juls