Tuesday, December 21, 2010

The Bag!

I have been slaving, sweating and swearing (not to bad). It took me a few nights and it was really more than my abilities could handle but I finished it anyway! Don't ask me how and I can tell you that it is full of flaws. Not one or two..............no heaps!
Well, practice makes perfect and I really intend to make another one in the future and I am proud of myself for not giving up.

Het koste me bloed, zweet en tranen. Ik heb er een paar avonden over gedaan maar hier is die dan. De Tas!
Eigenlijk was het patroon ver boven mijn kunnen maar ik heb het toch voor mekaar gekregen ondanks alle fouten die erin zitten. En dan heb ik het echt over een aantal, niet zomaar één of twee foutjes maar toch ben ik megatrots dat ik heb doorgeploeterd tot die af was.
En aldoende leert men! Ik ben echt van plan er nog eentje te maken!

The 72 I once cut out of an old garment. Can't remember what it looked like and the buttons I got on the saturday market. I bought them on sale, just because I loved them, not knowing what their purpose would be.
Where would I be without my saturday market?

De 72 heb ik ooit van een oud kledingstuk afgeknipt! Ik heb zelfs geen idee meer hoe het ding eruit zag. De knopen komen van mijn mannetje van de markt uit de uitverkoop bak. Zo'n bak waar je 3 zakjes voor 5 euro uit kan halen. Ik vond de knopen zo mooi  dat ik ze meenam maar nog geen idee had waar ik ze voor zou gebuiken.
Wat zou ik toch zonder mijn mannetje van de markt moeten doen?



It keeps on snowing here in the Netherlands. My cats hardly get out but in the rare moments they do I  can't help myself. Have to take pics of them.
The one above is Chica a few days ago, the one beneath Macho yesterday. Do you see the difference in the snowheight?

Ik hoef jullie niet te vertellen hoe veel sneeuw er hier is gevallen. De katten komen amper buiten. De enkele keren dat ze dat doen kan ik het niet helpen. Ik moet ze fotograferen.
Boven zie je Chica een paar dagen geleden. En hier beneden is Macho gisteren. Wat een verschil in sneeuwhoogte hé?


The things a dutch cat has to endure.

Wat een nederlandse kat niet moet doorstaan.

Comfortably and warm inside.
Binnen is het comfortabel en warm.

10 comments:

Juls said...

wow wow wow!!!!! your bag is just GORGEOUS!!!!!!! Hugs Juls

Unknown said...

super mooi geworden je tas en ja het blijft ook maar sneeuwen ook.Nu weer hier!
groetjes,lean

Floortje said...

Wat ben jij toch veelzijdig! Ik vind je tas echt gaaf, alles, model, stofjes, knopen...
Benieuwd naar de volgende! X

Marjanne said...

Jee wat een keigoeie tas!! fantastisch knap ik doe het je niet na! Ja hou jij je mannetje op de markt maar warm (figgurlijk dan he).
Hier is alle sneeuw weer weg, weer geen witte kerst...

Dora said...

Wat een enorm gave tas, zo knap van je!
En ja de katten zijn nu net als ik...liever binnen!

Tania Pelletier said...

I think your bag is adorable, you should be very proud! I can't believe all the snow! We have it here too but not nearly THAT much!!

Tania

Anonymous said...

Via via kom ik op je blog terecht.

Je tas is echt leuk geworden! Je ziet er op de foto helemaal niks van dat er een foutje inzit!

Trouwens.....alles moet geleerd worden!

Ik ga je meteen opnemen in mijn bloglijst, dan kan ik nog eens langs komen.

Groetjes Thea(Crea by Thea)

Anonymous said...

Je tas is prachtig geworden!

Ook wil ik je alvast hele gezellige feestdagen toewensen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Groeten,
Linda

Martha said...

Dit is een schitterende tas!! Super gemaakt hoor!
En wat een sneeuw zeg, wij hebben nog geen centimeter. Misschien moet ik wel zeggen, gelukkig maar :)
Fijne dagen en groetjes,
Martha

Unknown said...

Nou, ik vind hem geweldig!! Echt, super joh!! Leuk model!! Het stofje is echt lief hè?! Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar ik vind je tas echt prachtig!! Groetjes, Nancy