Saturday, December 18, 2010

Almost christmas



Just want to let you  know that I am still alive but just didn't make much and at the time I am working on a bag. I bought this lovely pattern but it is kind of to difficult for me. Still I am struggling through because I really want to make this bag. It became a mission!
In the meantime I added some snow to this image to add some christmas to my blog and wish you great days leading up to christmas. I like this time of year. Don't you?

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik nog steeds leef maar ik heb eigenlijk niks gemaakt dus ook niks om te delen.
Ik ben wel bezig met het maken van een tas. Ik had een leuk patroontje gekocht maar het is toch wel een beetje hoog gegrepen voor me. Maar ik modder door want het is een soort missie geworden. Ik moet en zal die tas afkrijgen.

In de tussentijd heb ik wat sneeuw aan dit plaatje toegevoegd om wat kerstsfeer toe te voegen aan mijn blog en jullie geweldige dagen tot aan kerst toe te wensen.
Ik vind dit zo'n leuke sfeervolle tijd. Jullie ook?

5 comments:

Marjanne said...

oo wat sneuuwt dat plaatje mooi!! fantastisch. Ja ik vind dezetijd ook heerlijk. Moet alleen niet aan janurai denken, dar heb ik zo'n hekel aan... Succes met je tas, ik ben benieuwd!

Dora said...

Wat een heerlijk plaatje!
balen van die tas..maar gewoon nog een keer proberen hoop dat het gaat lukken!

Unknown said...

gaaf plaatje en de tas die komt nog wel je krijgt vast nog een brainwave.

Ana Cristina Caldatto said...

FELIZ NATAL!!!!

Marjanne said...

haha ik heb je nieuwe swapblog gezien en heb me maar gelijk ingeschreven!