Wednesday, January 19, 2011

Bad blogger

I know! I have been a bad blogger! Besides working I have been so busy with setting up the Dutch Swappers Blog but luckily I got help from Marjanne and Sandra and I finally have found sometime to craft a little again and I made this tag.
I am so happy with this two enthousiastic and funny girls! Their mails make me smile and like me they are somewhat chaotic and can't stand pressure. We think so alike!
In the beginning I really thought this one is not gonna be something beautiful but after I think it did turn out quite nice and I am happy with the result! Kusjes means Kisses.

Ik weet het! Ik heb mijn blog verwaarloosd maar naast het werken heb ik het ook druk gehad met het opzetten van het Nederlandse Swappers Blog.
Gelukkig heb ik nu hulp gekregen van Sandra en Marjanne en runnen we het blog nu met zijn drietjes. Deze twee meiden zijn zo te gek. Zo enthousiast en ook nog eens heel erg grappig! Lach me dood om hun mailtjes. Net als ik zijn ze soms chaotisch en kunnen ze ook niet tegen druk. We denken over zoveel dingen hetzelfde. Ik ben zo blij met ze.
Nu had ik eindelijk weer knutseltijd en ben aan deze tag begonnen. Eerst dacht ik dat het helemaal niks zou worden maar uiteindelijk werd het toch wel mooi en ben ik blij met het resultaat!

8 comments:

Juls said...

gorgeous! Love all the texture on this! Hugs Juls

Dora said...

Ik vind m schitterend!

Claudia said...

Supergaaf zeg, je tag. Ik zou ook wel mee willen doen met Dutch Swappers, maar ik kan nergens vinden hoe het gaat of hoe ik lid kan worden. Mijn engels is helaas niet zo heel erg goed.

Groetjes, Claudia

Anonymous said...

Erg Leuk geworden!! Door mij goedgekeurd (haha)!!

Groetjes,
Linda

Marjanne said...

je hebt het al druk genoeg met het swapblog inderdaad! jaja we hebben elkaar wel gevonden hè? Ik ben er ook heel blij mee! Dit label is prachtig!!!

RosesMarijke said...

Ik vind het schitterend!!

San Kado said...

hey meis....

Chaotisch?? ikke?? waar??? hihiih Nee ik ben heel blij dat ik mee mag doen.. aan de swappersblog vind het zoooo leuk!

Wauw wat is je creatie mooi geworden.......
oh mijn handen kriebelen..... hihihi maar tis nu wel echt bedtijd!

Floortje said...

Erg mooi geworden! Van alles bij elkaar en toch klopt het...
X Floortje