Saturday, April 30, 2011

Mothersday is coming up.

Almost mothersday again. I have been playing with my Paint Shop Pro again. If you see anything you like you are welcome to take it. Press the image first before you save for it to become larger. It will be more beautiful to print.

Het is alweer bijna moedersdag. Ik heb een beetje zitten pielen met mijn Paint Shop Pro. Als je iets ziet wat je leuk vindt jat het gerust! Klik voor het opslaan wel eerst even op het plaatje, je krijgt dan een grotere versie. Dat is mooier om te printen uiteindelijk.



The four above here are made from scratch.
De vier hierboven zelf in mekaar geflanst


 Birdie and frames are from Graphics Fairy, I just played with it.
Vogeltjes en lijsten van de Graphics Fairy, ik heb er een beetje mee gespeeld.


Grapics Fairy again.
En weer de Graphics Fairy.



8 comments:

Marjanne said...

Mooie plaatjes!! Wat kan je dat toch goed!!

SCRAP TALK said...

Mooi!
Moederdag dit jaar is er ééntje met een traan dit jaar... eerste keer zonder ons mama.
Maar zelf word ik wel in de bloemetjes gezet door onze dochter natuurlijk :-))
Fijne dag!
xxx
C.arine.

San Kado said...

Hey Lisette,

Oh woonde je maar wat dichter in de buurt dan mocht je me dit ook leren..> ik vind dit altijd zo geweldig!!!!! Super gemaakt!

http://truutske.blogspot.com said...

Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik ben daar zo'n tuttemerut in.
Erg leuk hoor Lisette.
Fijn weekend, Trudie.

Unknown said...

jajaja nog een weekje .

Anja said...

OOh die zijn weer leuk zeg,BEDANKT!!!!
Liefs

Martha said...

Zo zeg, wat is dit mooi gedaan!! Ik houd ze in gedachten!
En je vorige bericht is ook zo leuk, ook al zo mooi gemaakt!
Groetjes,
Martha

Dora said...

Ow wat zijn ze mooi!