Saturday, May 07, 2011

Crocheted jacket for a coffeemilkbottle

This one was quite a challenge for me, not being an experienced crochter. I knew I had to decrease and I figured I could only do that with the jacket around the body as I wouldn't be able to fit it around the bottle agein after decreasing. 
Well, I just started trying and managed! And am proud of it!

Dit jasje om een koffiemelkflesje was echt een uitdaging voor een niet zo volleerde haakster als ik omdat ik van te voren al had bedacht dat ik moest gaan minderen en dat moest doen terwijl het gehaakte jasje om de fles zat. Het zou nooit meer om het flesje passen als ik het niet zo zou doen.
Ik ben er maar gewoon aan begonnen en het is me gelukt!!! En ik ben er trots op!



Lint van La Bella Creativa. De rozen waren een kadootje van haar.

9 comments:

Unknown said...

nou die zit er warmpjes bij zo heel mooi gemaakt ook.

Martha said...

Ik vind het super knap, je mag trots op jezelf zijn hoor!! Het is hartstikke mooi geworden zeg, ziet er geweldig uit!
Groetjes en veel plezier met je Samsung :-)
Groetjes,
Martha

Juls said...

such a beautiful vintage image, and a gorgeous and creative project! Hugs Juls

Dora said...

Wat enorm knap! Geen idee hoe je het doet!
En ook nog eens enorm mooi!

Marjanne said...

o wat is je flesje leuk geworden!mooi mooi!!! ik vind je plaatje ook zo mooi er op!

Nicole said...

Knap hoor! Mooi ook!!

San Kado said...

Ik loop geloof ik achter.... en had je flessie gemist!

Maar ohhh hij is super geslaagd zeg! en die kleuren ook weer he! Toppie!!!

Anneke said...

je mag trots zijn op jezelf, want het is zo mooi en prachtig afgewerkt

Riet said...

Wat schitterend gemaakt Lisette.

Liefs Riet.x