Wednesday, May 04, 2011

I did not make a tag today..........


........................and still I can show you one. Made this one last week for a birthday girl and got the message that she recieved it today. So here it is.
I did crochet a bit today but it is not finished yet, hope to show it to you soon.

........................en toch laat ik er vandaag eentje zien. Ik heb deze vorige week gemaakt en vandaag kreeg ik bericht dat de jarige het ontvangen heeft dus hier is tie dan!
Vandaag wel wat gehaakt maar het is nog niet helemaal af, ik hoop het hier snel te kunnen laten zien.

5 comments:

Martha said...

Wat heb je mooie tags gemaakt Lisette!! Leuk hoor! En ik heb dat regelmatig hoor, dat ik liever wil knutselen dan naar mijn werk :-)
Groetjes,
Martha

Juls said...

just so gorgeous!! great image and I love the ribbon you have used. Hugs Juls

Dora said...

Ik ben helemaal weg van je tags, zo ook deze!

San Kado said...

Wat een mooierd!!!
Oh en knutselen en werken ja dan gaan we denk ik allemaal voor de knutsel! hahaha

Ben benieuwd naar je haakwerkje!

Marjanne said...

deze is ook weer zo leuk!! Ik ben benieuwd naar je flesje