Wednesday, November 09, 2011

Chistmas Stockings again


Christmas Stockings again! Just because they are so easy to make and because it is fun.

Nog meer kerststokjes. Gewoon omdat ze zo makkelijk zijn om te maken. En het is leuk om te doen.
Ik ben benieuwd wat de anderen op de mini meeting van de Nederlandse Swappers er van gaan maken.
Momenteel nog maar een klein clubje van 6 (dat worden er misschien een paar meer) omdat Friesland voor velen te ver weg is en omdat wij natuurlijk weer op het laatste moment in ons hoofd kregen dit te doen.

Marjanne (één van de drie Swapmusketiers) komt over uit Parijs en Sandra (ook swapmusketier) en ik spraken met haar af en bedachten pas laat dat het leuk zou zijn als er meer meiden van de Nederlandse Swappers zouden komen.
Het was weer zo'n spontaan opkomend idee. Precies hoe wij vaak op onze swaps komen, zomaar ineens vanuit het niets een ideetje.


Het wordt dus een gezellig klein clubje en ik heb er zo'n zin in om eindelijk eens een paar van die meiden persoonlijk te leren kennen.





This is one and the same ofcourse and you might even wonder what the difference is but I really felt the need of showing you both sides :-)

Dit is één en hetzelfde sokje en misschien dacht je wel dat ik twee dezelfde sokjes aan je liet zien maar nee hoor, het heeft twee kanten en ik wilde ze persé allebei laten zien :-).


Liefs Lisette

11 comments:

Marjanne said...

wat een schattige sokjes, de één nog mooier dan de andere!!! Super zeg! ja ik heb ontzettend veel zin in de swapbijeenkomst in het hoge noorden!! (ik heb even middagpauze....)

Anonymous said...

Your stockings are fabulous!!
Hugs xx

SCRAP TALK said...

Ze zijn zo schattig! Om het even in welke uitvoering, ik hou ervan!
Liefs,
xxx
C.arine.

Dora said...

Deze zijn super, wat een creativiteit, schitterend!

Nicole said...

Hoi Lisette,

Heel erg leuk die sokjes! :)

Groetjes Nicole

Willy's creations said...

Dat ziet er schattig uit.

Groetjes,Willy

Anja said...

Ze zijn erg lief die kleine sokjes.enne ik baal nog steeds;o(

Lfs

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een schattige kerstsokjes, heel mooi en super leuk!
Groetjes van Jacqueline

Martha said...

Wat lief zeg!! Mooi gedaan!! Ook je vorige berichtje is helemaal super
:-)
Ik heb erg veel zin in de 16e!!!
Tot dan :-)
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Lenet said...

ik vind se super..Ik wil al jaren grote maken voor aan de schouw maar op de een ofandere manier kom ik er steeds niet aan toe..misschien dit jaar en danders schuiven we het maar weer door naar volgend jaar...

farmhouse-story said...

oh, how darling these stockings are, lisette! so cute!