Friday, January 06, 2012

This and that


Just some things still laying around, I haven't been crafting this last weeks, way to busy at work. I started enough projects but finishing is something else.
I did for instance start making a cardstock christmas tree that still isn't finished. I guess it will before christmas :-).


Nog even een paar dingetjes die ik nog had liggen en nog niet had laten zien. Niks bijzonders. Ik heb de laatste weken niet zoveel creatiefs gedaan, wel er aan begonnen maar tijd om af te maken ho maar. Zo ben ik nog bezig met een kerstboompje. Ik zal het best redden om het voor kerst af te krijgen :-).




I can finally show you this tag as it has been recieved today. I was kind of scared it wouldn't but luckily it did. Better late than never.

En dan kan ik jullie nu eindelijk deze tag laten zien omdat hij vandaag ontvangen is.
Ik was al bang dat die niet aan zou komen maar gelukkig kreeg ik vandaag bericht dat hij er was.
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.



And a photo, that I took today, of my mothers dog Floortje. She is the sweetest dog with not one ounce of bad in her body.
Except when she is on the backseat of my mothers car. You better do not touch the car or she gets half wild on you.
She loves driving and visiting family and friends because it means more snuggling and playing with the ball.
I think she thinks the car is hers and hers only.
During the ride my mother often sees people pointing at her and smile. She even flirts on the highway. the tramp!

En nog even snel een foto, die ik vandaag nam, van mijn moeders hond Floortje. Ze is zo lief! Daar zit geen kwaad in. Behalve als ze in de auto zit en je aan de auto komt, dan wordt ze wild.
Ze is gek op autorijden en op visite gaan en denkt volgens mij dat de auto haar persoonlijke eigendom is.
Ze wil het liefste de hele dag door iedereen geknuffeld worden of achter ballen aanrennen.
Ze is zo innnemend. Mijn moeder ziet tijdens het autorijden, vaak mensen naar haar wijzen en vertederd lachen.
Ze flirt zelfs op de snelweg, de sloerie!

6 comments:

Dora said...

Wat een geweldige foto!
En die tags zijn ook zo mooi, die boom is vast wel af met kerst haha!

Unknown said...

Ja die honden zijn echt erg hier zat iemand met zijn mooie velg over een behoorlijke stoep rand heen dank u Chippie...maar je moeder heeft een mooie hond met pret oogjes...zegt genoeg!
Gave kaarten heb je weer gemaakt ook.
groetjes,Lean

Brendaxx said...

Prachtige tags! En wat een snoezig hondje:)

Unknown said...

hahahaha hij ramde zo hard de stoep rand dat zijn velg kapot was....snap ie.....heb je als je niet uit je doppen kijkt.

Martha said...

Wat een prachtige creaties Lisette!!!
En wat een heerlijke knuffel zeg :-)
Groetjes,
Martha

Unknown said...

deel 3 niet mijn hond reed auto hoor hahahaha ik heb ze nog wel een beetje op een rijtje...een beetje!Gewoon een bestuurder die niet uit zijn doppen keek...ja naaaaar Chippie dan he....