Wednesday, September 05, 2012

Decorating Cupcakes


My friend and I had such a nice day today at the workshop Decorating Cupcakes in Amsterdam.

Vandaag een workshop Cupcakes Versieren gedaan bij taarttechnieken.nl in Amsterdam, samen met een vriendin. Zo'n leuke dag gehad.





I only finished 5 cupcakes. I think I got lost in details to much. The other all finished 8 cupcakes.

Ik heb er maar 5 af gekregen. Ik denk dat ik teveel in de details bleef hangen. De anderen van de groep hadden er allemaal 8 afgemaakt.



5 comments:

Anja said...

Hoi,
Wat leuk zeg.Enne smaakte ze ook?

Lfs Anja

Daphne said...

Mmmmmmm, zien er heeeeeeerlijk uit.
Ik heb een (niet zo,n slimme) actie gedaan........
Mijn blog naam gewijzigd. Nu denk ik dat mijn vlogers mij niet meer kunnen vinden?!!!!
Pff, dom he.
Hier ben ik weer met mijn verttrouwde blog:
www.postvandaphne.blogspot.nl
Fijne dag, groetjes, Daphne

Anna said...

ooch ...dat ziet er fantastisch uit zeg! lekkerrr?

Marjanne said...

O wat mooi, zonde om op te eten... heb je ze kunnen weerstaan?

Unknown said...

Wow totally yummy and a work of art!
Sorry I haven't been much in blogland but I think i found my mojo again :) i hope it's there to stay!
Take care
Hugs xx