Saturday, March 16, 2013

Ladies of Harley


Some photos of the workshop I gave at the Ladies of Harley. Such a great bunch of ladies! I had the best time with them. And as you can see a lot of different shadowboxes were made. I just love the diversity of it. 

Afgelopen woensdag heb ik dan de workshop bij de Ladies of Harley in Amersfoort gegeven bij de Motorsaloon. Nog nooit zoveel gloednieuwe Harleys bij elkaar gezien en daartussen in zaten wij dan gezellig te knutselen. Ik heb echt een leuke avond gehad met een superleuke groep vrouwen.
Hieronder wat foto's met de verschillende resultaten. Zo leuk om te zien dat er zoveel totaal verschillende huisjes uit zijn gekomen.












They thanked me and my sister (who assisted me and took care everyone had something to drink) by giving us a beautiful bouquet. That was such a pleasant surprise.

Als dank je kregen mijn zus (die me assisteerde en iedereen van een drankje voorzag) een prachtige bos bloemen. Dat was nog eens een leuke verrassing.

4 comments:

Daphne said...

Ziet er heeeeel gezellig uit.
Leuk al die verschillende huisjes, terwijl ze toch allemaal hetzelfde waren toen jullie er nog niks mee gedaan hadden.
Groetjes, Daphne

Willy's creations said...

Wat mooi...dat zag er gezellig uit.

Groetjes,Willy

Anneke said...

wat leuk al deze huisjes in verschillende uitvoeringen.
het ziet er dan ook allemaal heel gezellig uit al die dames die lekker bezig zijn .
groetjes an

Riet said...

Wat prachtig zeg,dat is gezellig met zo heel stel.

Liefs Riet.